Login form

Search

Tag Board

200

Statistics

Servers Monitor

Armia Krajowa
Monday, 2021-04-19, 19:12:15
Welcome Guest
Main | Registration | Login | RSS

Komendy CFG - Forum

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: gonz, SAKUL, foo, nocnik  
Forum » General » Article » Komendy CFG (Cvar cg (ogólne))
Komendy CFG
InfernoDate: Tuesday, 2011-01-25, 09:37:25 | Message # 1
Major general
Group: Members
Messages: 262
Reproofs: 0%
Status: Offline
Cz 1.
g_announcer 1 Określa dźwięk spikera "FIGHT!", "Allies win!" itd.
cg_atmosphericEffects 1 Określa występowanie opadów atmosferycznych (deszcz, śnieg)
cg_autoAction 0 Autoakcje, które automatycznie po wczytaniu mapy się uruchamiają, 1 = nagrywanie dema, 2 = screenshot na koniec mapy, 4 = screenshot statystyk, 7 = wszystko
cg_autoActivate 1 Automatyczne podnoszenie paczek amunicji, apteczek, broni itd.
cg_autoReload 1 Automatyczne przeładowanie, kiedy magazynek jest pusty
cg_autoSwitch 0 Automatyczne przełączenie broni z SMG na pistolet, kiedy braknie naboi
cg_blinktime 0 Czas trwania cienia, który pokazuje się gdy otrzymujemy obrażenia (w milisekundach)
cg_bloodDamageBlend 1.0 Określa intensywność widoku krwi podczas odnoszenia obrażeń
cg_bloodFlash 1.0 Określa intensywność widoku krwi podczas strzelania
cg_bloodTime 120 Czas, podczas którego widzimy krew na ekranie w trakcie otrzymywania obrażeń (w milisekundach)
cg_bobpitch 0.002 Efekt bujania celownika (przód/tył) podczas chodzenia
cg_bobroll 0.002 Efekt bujania celownika (lewo/prawo) podczas chodzenia
cg_bobup 0.005 Efekt pionowego bujania celownika podczas chodzenia
cg_bobyaw 0.002 Efekt bujania podczas obrotu
cg_brassTime 2500 Określa czas widoku łusek leżących na ziemi (w milisekundach)
cg_cameraOrbitDelay 50 Szybkość obracania kamerą w czasie, gdy leżymy i czekamy na medyka
cg_complaintPopUp 1 Określa czy wyświetlić tabelkę z pytaniem o zabraniu XP'a kumplowi z drużyny, gdy ten cię zabije
cg_coronafardist 1536 Czym większa wartość, tym większy rozbłysk światła
cg_coronas 1 Włączenie/wyłączenie efektu rozbłysku światła
cg_crosshairAlpha 1.0 Przezroczystość celownika
cg_crosshairAlphaAlt 1.0 Przezroczystość obramówki celownika
cg_crosshairColor white Kolor celownika
cg_crosshairColorAlt white Kolor obramówki celownika
cg_crosshairHealth 0 Kolor celownika zmienia się razem ze spadkiem ilości HP
cg_crosshairPulse 1 Pulsacja celownika
cg_crosshairSize 48 Wielkość celownika
cg_crosshairX 0 Przesunięcie celownika w osi X (lewo/prawo)
cg_crosshairY 0 Przesunięcie celownika w osi Y (góra/dół)
cg_cursorHints 1 Wyświetla ikonki podłożenia dynamitu, zniszczenia przez czołg itd.
cg_cycleAllWeaps 1 Włącza przełączanie broni scrollem
cg_descriptiveText 1 Pokazuje wiadomość "You killed XXX"
cg_draw2D 1 Włączenie/wyłączenie HUD'a
cg_drawBuddies 1 Jeżeli widzisz jakiegoś gracza podczas gry z fireteamu, widnieje nad nim ikonka
cg_drawCompass 1 Włącza kompas
cg_drawCrosshair 1 Pokazuje celownik
cg_drawCrosshairNames 1 Po najechaniu celownikiem na kolegów z drużyny, pokazuje ich nicki
cg_drawCrosshairPickups 1 Pokazuje ikonkę ręki nad elementami, które możemy podnieść (apteczka, amunicja itd.)
cg_drawFireteamOverlay 1 Pokazuje tabelkę fireteam'u
cg_drawFPS 0 Pokazuje licznik FPS
cg_drawGun 1 Pokazuje twoją broń
cg_drawNotifyText 1 Pokazuje informacje o twojej pozycji (You are near XXX)
cg_drawReinforcementTime 1 Pokazuje czas do twojego następnego respawn'u
cg_drawRoundTimer 1 Pokazuje czas do zakończenia mapy
cg_drawSmallPopupIcons 0 Pokazuje mniejsze wyskakujące informacje
cg_drawSnapshot 0 Pokazuje czas, liczbę użytych komend oraz snapsów od rozpoczęcia gry
cg_drawSpreadScale 1 Gdy ustawimy na 2 - będzie pokazywać pasek odrzutu koło celownika przy każdej broni
cg_drawStatus 1 Ustala, czy można zmienić przezroczystość HUD'a
cg_drawTeamOverlay 2 Wielkość tabelki fireteam'u
cg_drawWeaponIconFlash 2 Ikonka broni zmieniająca kolor w zależności od czynności. Gdy strzelamy podświetla się na czerwono, gdy nie strzelamy - na żółto
cg_fov 90 Ustala kąt widzianego obrazu
cg_gibs 1 Wyświetlanie krwawych szczątek żołnierzy po wybuchu granatu, zmiażdżeniu itd.
cg_hudAlpha 4.0 Przezroczystość HUD'a

Added (2011-01-24, 21:56:39)
---------------------------------------------
Cz 2.
cg_instanttapout 0 Po zabiciu nie czeka na medyka, tylko od razu przenosi do limbo menu (wybór postaci)
cg_lagometer 0 Pokazuje lagomierz
cg_marktime 20000 Czas widocznośći kul/wybuchów na elementach otoczenia, np. ścianach (w milisekundach)
cg_noAmmoAutoSwitch 1 Automatyczna zmiana broni na następną, gdy brakuje amunicji
cg_noTaunt 0 Wyświetla teksty i dźwięki Voice Chat'u
cg_noVoiceChats 0 Określa czy dźwięki Voice Chat'u mają być słyszalne
cg_noVoiceText 0 Określa czy tekst Voice Chat'u ma być widoczny
cg_popupLimboMenu 1 ?aduje limbo menu zaraz po załadowaniu mapy
cg_predictItems 1 Predykcja klienta do podnoszenia przedmiotów
cg_printObjectiveInfo 1 Pokazywanie wiadomości typu: "East radar parts returned"
cg_quickMessageAlt 1 Gdy ustawione na 1 - wiadomości Voice Chat'u wysyłamy cyferkami, a kiedy ustawione na 0 - literami
cg_recording_statusline 9 Pokazywanie informacji o nagrywaniu dema, 0 = wyłączenie napisów
cg_runpitch 0.002 Efekt bujania celownika (góra/dół) podczas chodzenia
cg_runroll 0.005 Efekt bujania celownika (lewo/prawo) podczas chodzenia
cg_shadows 1 Pokazuje cienie postaci
cg_showblood 1 Efekt krwi podczas doznawania obrażeń
cg_specHelp 1 Pokazuje pomocne informacje w trybie Spectator
cg_stereoSeparation 0.4 Ustawienie odległości kanałów stereo od siebie
cg_teamChatHeight 8 Ilość widocznych linijek tekstu w Chat'cie
cg_teamChatsOnly 0 Pokazuje w Chat'cie tylko wiadomości od drużyny
cg_teamChatTime 8000 Czas, po którym wiadomości w Chat'cie znikną (w milisekundach)
cg_tracerchance 0.4 Gęstość widzianych kul
cg_tracerlength 160 Czas do zniknięcia kul
cg_tracerSpeed 4500 Szybkość kul
cg_tracerwidth 0.8 Szerokość kul
cg_useScreenshotJPEG 1 Zapisywanie ScreenShot'ów w formacie JPG zamiast TGA
cg_useWeapsForZoom 1 Przybliżanie i oddalanie widoku w lunecie sniperki scrollem, 0 = wyłączone, 1 = włączone, 2 = włączone, ale odwrócone
cg_viewsize 100 Procent wyświetlanego ekranu podczas gry
cg_voiceSpriteTime 6000 Czas trwania ikonki nad głową kolegi z drużyny, gdy użyje on VoiceChat'u (w milisekundach)
cg_weaponCycleDelay 150 Szybkość zmiany broni (przy przełączaniu scroll'em)
cg_wolfparticles 1 Wyświetlanie efektu dymu i niektórych efektów świetlnych
cg_zoomDefaultBinoc 22.5 Początkowe przybliżenie lornetki, 4 = minimalnie, 20 = maksymalnie
cg_zoomDefaultFG 55 Początkowe przybliżenie z FG42, 4 = minimalnie, 20 = maksymalnie
cg_zoomDefaultSniper 20 Początkowe przybliżenie ze sniperki, 4 = minimalnie, 20 = maksymalnie
cg_zoomfov 22.5 Ustala kąt widzianego obrazu, kiedy patrzymy przez lunetę
cg_zoomStepBinoc 3 Tempo zmian, kiedy przybliżamy/oddalamy obraz w lornetce
cg_zoomStepFG 10 Tempo zmian, kiedy przybliżamy/oddalamy obraz w lunecie FG42
cg_zoomStepSniper 2 Tempo zmian, kiedy przybliżamy/oddalamy obraz w lunecie sniperki

Added (2011-01-25, 09:37:25)
---------------------------------------------
Artykuł pochodzi ze stronki www.wolfeket.pl

 
Forum » General » Article » Komendy CFG (Cvar cg (ogólne))
  • Page 1 of 1
  • 1
Search: