Login form

Search

Tag Board

200

Statistics

Servers Monitor

Armia Krajowa
Friday, 2024-04-26, 18:46:15
Welcome Guest
Main | Registration | Login | RSS

Komendy CFG - Forum

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: gonz, SAKUL, foo, nocnik  
Forum » General » Article » Komendy CFG (Cvar b_ (etpro))
Komendy CFG
InfernoDate: Tuesday, 2011-01-25, 09:37:50 | Message # 1
Major general
Group: Members
Messages: 262
Reproofs: 0%
Status: Offline
Cz 1
b_altHud 0 Wygląd HUD'a, dostępne wartości: 0-3
b_altHudFlags 0 Dodatki do HUD'a, dostępne wartości: 0-9
b_antilag 1 Niwelowanie lagów przy strzelaniu, dostępne wartości: 0, 1
b_backupcvars 1 Kontroluje czy zastępcze pliki są tworzone, gdy cvary etpro są ograniczone, dostępne wartości: 0, 1
b_chatAlpha 0.33 Definiuje przezroczystość czatu, dostępne wartości: 0-1.0
b_chatFlags 1 Pokazuje flagi (Axis/Allies) obok wiadomości, dostępne wartości: 0, 1
b_chatsounds 0 Włącza dźwięk przy pojawieniu się wiadomości, dostępne wartości: 0, 1
b_cmdwarnings 1 Włącza/wyłącza zawiadomienia z komend tjl_*, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_dynamitecam 0 Automatycznie przełącza kamerę do podstawionego dynamitu podczas oglądania dema, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_dynamitecounter 0 Pokazywanie na demie czerwoną łunę, kiedy dynamit jest uzbrojony, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_followxDistance 50 Położenie kamery w demie w osi X
b_demo_followyDistance 0 Położenie kamery w demie w osi Y
b_demo_followzDistance 20 Położenie kamery w demie w osi Z
b_demo_freecamspeed 800 Kontroluje szybkość poruszania się kamery (komenda podobna do g_speed)
b_demo_grenadecam 0 Automatycznie przełącza kamerę do rzuconego granatu podczas oglądania dema, 1 = granaty, 2 = "puszka" Field Ops'a, granaty dymne Covert Ops'a
b_demo_lookat -1 Nie pokazuje wybranego przez nas gracza na demie (-1 wyłącza tę opcję)
b_demo_mortarcam 0 Automatycznie przełącza kamerę do pocisku mortara podczas oglądania dema, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_nametags 0 Pokazuje nicki graczy nad nimi podczas wyświetlania dema , 1 = pokazuje widocznych graczy, 2 = pokazuje wszystkich graczy, 4 = pokazuje numer gracza, 8 = pokazuje klasę gracza
b_demo_nopitch 1 Kiedy ustawione na 1, kamera nie pokazuje użytej broni w demie
b_demo_panzercam 0 Automatycznie przełącza kamerę do strzału z panzerfausta podczas oglądania dema, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_pitchturnspeed 140 Definiuje szybkość kiedy użyjemy komendy +freecam_* (przy odtwarzaniu dema), ilość klatek na sekundę
b_demo_playersprites 1 Kontrola ustawień poruszania się graczy podczas odtwarzania dema
b_demo_pvshint 0 Pokazuje linię poruszania się kamery na demie, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_rollspeed 140 Definiuje szybkość kiedy użyjemy komendy +freecam_* (przy odtwarzaniu dema), ilość klatek na sekundę
b_demo_teamonlymissilecam 0 Na demie pokazuje graczy tylko z twojego teamu, dostępne wartości: 0, 1
b_demo_yawturnspeed 140 Definiuje szybkość kiedy użyjemy komendy +freecam_* (przy odtwarzaniu dema), ilość klatek na sekundę
b_descriptiveTextscale 0.8 Wielkość tekstu w limbo
b_drawclock 0 Kiedy ustawione na 1, zegar z czasem jest wyświetlany na twoim HUD'zie, dostępne wartości: 0, 1
b_drawpromotions 1 Kontroluje czy wiadomości odnośnie awansu są pokazywane, dostępne wartości: 0, 1
b_drawranks 1 Pokazywanie rang obok nicków, dostępne wartości: 0, 1
b_drawrewards 1 Ustawienie wiadomości o zdobytych rangach, dostępne wartości: 0, 1
b_drawspectatoralpha 1.0 Definiuje przezroczystość "spectator", "shoutcaster", "freecam", dostępne wartości: 0 - 1.0
b_drawspectatorteamflags 1 Pokazuje małą flagę obok gracza, za którym podążamy w Spectator, dostępne wartości: 0, 1
b_drawspeed 0 Pokazuje prędkościomierz na HUDzie, dostępne wartości: 0-5
b_fireteamAlpha 1 Definiuje przezroczystość tabelki fireteam'u, dostępne wartości: 0-1.0
b_fireteamLatchedClass 0 W tabelce fireteam'u pokazuje klasy (i ew. zmianę klasy) graczy

Added (2011-01-24, 21:55:02)
---------------------------------------------
Cz 2

b_goatsound 1 Włącza dźwięk lamy przy zabiciu nożem, dostępne wartości: 0, 1
b_hitsounds 1 Definiowanie hitsoundów, 0 = wyłączenie hitsound'ów, 1 = włączenie, 2 = dźwięk tylko przy headshocie
b_hudYoffset 10 Położenie HUD'a (wartości na minusie - w dół; na plusie - w górę)
b_lagometerAlpha 1 Definiuje przezroczystość lagomierza, dostępne wartości: 0-1.0
b_locationJustify 0 Wyrównanie wyświetlania nick'ów w tabeli fireteamu, -1 = lewy dół, 0 = lewy, 1 = prawy dół
b_locationMaxChars 25 Maksymalna długość nazwy lokacji graczy w tabeli fireteam
b_locationMode 0 Kontrola położenia, 0 = domyślnie, 1 = pokazuje lokacje nicków, 2 = pokazuje położenie współrzędnych, 4 = nie szuka twojego położenia, 8 = nie wchodzi z powrotem do lokalizacji współrzędnych, gdy nie ustalono lokalizacji nazwy, zamiast tego pokazuje "unknown"
b_logbanners 1 Definiuje pokazywanie bannerów w konsoli, dostępne wartości: 0, 1
b_mapzoom 5.159 Wartość przybliżenia mapki w kompasie, dostępne wartości: 1.0-7.43
b_muzzleflash 1 Kiedy ustawione na 1, pokazuje efekt ognia z lufy, dostępne wartości: 0, 1
b_noactivatelean 0 Kiedy ustawione na 1, wyłącza wychylanie się klawiszem F + kierunek poruszania, dostępne wartości: 0, 1
b_numPopups -1 Kontroluję liczbę wyskakujących okienek w HUD'zie, -1 = domyślnie, 0 = wyłączenie wyskakujących okienek, n = liczba wyskakujących okienek
b_panzerhack 1 Kiedy będzie ustawione na 1 i gdy ma się cztery gwiazdki solidera, zamiast pistoletu będziemy mieli SMG
b_popupFadeTime 2500 W jakim czasie wyskakujące okienka będą zanikać (w milisekundach)
b_popupStayTime 2000 Czas trwania wyskakujących okienek (w milisekundach)
b_popupTime 1000 Czas pomiędzy wyskakującymi okienkami (w milisekundach)
b_predefineddemokeys 1 Kiedy ustawione na 1, to odtwarzanie dema używa zakodowany klucz, którego nie można nadużywać
b_shovesounds 1 Włącza dźwięk pchnięcia, dostępne wartości: 0, 1
b_simpleItems 0 Kiedy ustawione na 1, włącza modele 2D leżących na ziemi apteczek, amunicji oraz broni, dostępne wartości: 0, 1
b_speedinterval 100 Czas (w milisekundach) pomiędzy update'ami szybkościomierza
b_speedunit 0 Jednostka szybkości w szybkościomierzu, dostępne wartości: 0 = UPS, 1 = mi/h, 2 = km/h
b_textcolorfilter "" Kolor znaków w większości wiadomościach
b_tjg_ghostfx 2 Specjalny efekt dla trickjumpów, w którym ducha można odróżnić od gracza , 0 = bez efektu, 1 = miganie, 2 = duch, 3 = płonący, 4 = tylko płomień
b_tjl_draw 1 Kiedy ustawione na 0, linie trickjump'u nie będą pokazywane, dostępne wartości: 0, 1
b_tjl_color green Określa kolor linii trickjump'u
b_tjl_quickslot 0 Określa slot stosowany przy specyfikacji "quickslot" do tjl_startrecord. Tak jest również w slocie używanym przez tjl_menu.
b_tjl_showmaxspeed 0 Kiedy ustawione na 1, twoja maksymalna prędkość będzie wyświetlana na linii trickjump'u
b_tjl_stepsize 0.5 Minimalna odległość pomiędzy dwoma najbliższymi punktami linii trickjump'u
b_tjl_stoponnomove 1 Kiedy ustawione na 1, to automatycznie nagrywane jest demo od rozpoczęcia się linii trickjumpu, aż do zatrzymania postaci
b_tracers 1 Włącza/wyłącza łuski pocisków, dostępne wartości: 0 = brak łusek, 1 = wszystkie łuski są widoczne, 2 = nie pokazuj własnych łusek
b_votetextscale 0.8 Definiuje wielkość tekstu vote (głosowania)
b_watermarkAlpha 1 Definuje przezroczystość znaku wodnego, dostępne wartości: 0-1.00
b_weapaltReloads 1 Kiedy ustawione na 1, PPM jest wykorzystywany do przeładowywania broni, dostępne wartości: 0, 1

Added (2011-01-25, 09:37:50)
---------------------------------------------
Artykuł pochodzi ze stronki www.wolfeket.pl

 
Forum » General » Article » Komendy CFG (Cvar b_ (etpro))
  • Page 1 of 1
  • 1
Search: