Login form

Search

Tag Board

200

Statistics

Servers Monitor

Armia Krajowa
Saturday, 2021-05-15, 01:52:27
Welcome Guest
Main | Registration | Login | RSS

Barney is back... - Forum

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: SAKUL, foo, lookas  
Forum » General » Others » Barney is back...
Barney is back...
BarneyDate: Wednesday, 2011-03-02, 07:11:06 | Message # 1
Private
Group: Users
Messages: 9
Reproofs: 0%
Status: Offline
Witam wszyskich ponownie.
Jak juz niektorzy wiedza wrocilem cool
i dalej chce reprezentowac AK.
Nie bylo mnie dosc dlugo (ok. 5 miesiecy), tak wiec powinienem podac jakis powod...
Jest nim brak czasu i skupienie sie na nauce.

Tak wiec jeszcze raz... witam wszystkich!

 
kajto3Date: Wednesday, 2011-03-02, 19:33:38 | Message # 2
Lieutenant colonel
Group: Users
Messages: 102
Reproofs: 0%
Status: Offline
znowu

pwd.y0.pl
pwd.vpx.pl
 
BarneyDate: Wednesday, 2011-03-02, 20:39:58 | Message # 3
Private
Group: Users
Messages: 9
Reproofs: 0%
Status: Offline
Bywa
 
Rof_WoofDate: Thursday, 2011-03-03, 01:10:33 | Message # 4
Major general
Group: Moderators
Messages: 255
Reproofs: 0%
Status: Offline
Czemu inni mogą jakoś pogodzić jedno i drugie nie znikając na prawie pół roku? Magia nie? :>

 
lookasDate: Thursday, 2011-03-03, 19:46:42 | Message # 5
Generalissimo
Group: Administrators
Messages: 825
Status: Offline
Pasjonujace... rofi ma racje, wszyscy to jakos godzimy! No ale...

A tak nawiasem pozwol ze zapytam o twoj avatar..., ten przylizany frajerzyna tudziez pedal w wersji dla daremnych, to ty? mam nadzieje ze nie... zmien to waść, wstydu oszczędź!


„Nasza ekipa, jakby się cofnąć wstecz,
niczym AK lałoby dziś swą krew,
za świata grzech, aż po ostatni wdech,
bohaterów jęk, o nasz spokojny sen”
 
mapetDate: Thursday, 2011-03-03, 20:41:49 | Message # 6
Lieutenant colonel
Group: Administrators
Messages: 119
Status: Offline
Jeśli chcesz wrócić to zasady takie same jak dla innych triali 2 tygodnie na wbicie 17+ ratingu i mam nadzieję że takie długie zniknięcie już się nie będą zdarzały bo chłopaki mają rację wszyscy jakoś to godzimy, kilku dniowa nieobecność to nic złego ale pół roku to trochę za dużo. Myślę że czasu ci starczy na ten rtg.

Do zobaczenia na polu bitwy.


http://www.myspace.com/34synapsy
 
BarneyDate: Thursday, 2011-03-03, 23:19:57 | Message # 7
Private
Group: Users
Messages: 9
Reproofs: 0%
Status: Offline
Przechodzic przez ten trial juz nie wiadomo ktory raz...(nie narzekam)
Spoko...

Tak naprawde to jak sie za czesto nie wchodzi na kompa to da sie wytrzymac.

lookas
Na moim avatarze znajduje sie pilkarz z mojej ulubionej druzyny (Dimitar Berbatov).
Avatar uznalem za smieszny, widocznie mamy inne poczucie humoru.
Znajde lepsze kiss

 
lookasDate: Saturday, 2011-03-05, 13:06:30 | Message # 8
Generalissimo
Group: Administrators
Messages: 825
Status: Offline
aaaa smile że gwiazda? idol? smile spoko!

co do trialu... ze przechodzisz przez niego "setny" raz hmm... nie wiem o czym mowisz bo on (tłumacze: Trial) trwa caly czas, tylko ze czas dobrego serca mapeta własnie mija! no i pasuje cos z tym klanem zrobic... nie ma srania po krzakach!


„Nasza ekipa, jakby się cofnąć wstecz,
niczym AK lałoby dziś swą krew,
za świata grzech, aż po ostatni wdech,
bohaterów jęk, o nasz spokojny sen”
 
BarneyDate: Saturday, 2011-03-05, 19:28:03 | Message # 9
Private
Group: Users
Messages: 9
Reproofs: 0%
Status: Offline
Gwiazda taa, idol ;] niee, po prostu polewke mam z tej foty.
Zauwazylem ze emituja od Mapeta negatywne fale.
Dobra mniej gadania wiecej grania...
 
Rof_WoofDate: Saturday, 2011-03-05, 21:55:46 | Message # 10
Major general
Group: Moderators
Messages: 255
Reproofs: 0%
Status: Offline
Mam nadzieję, że mój wpływ ^^ Trzeba wreszcie ogarnąć ten burdel i trzymać go krótko biggrin A z racji, że jak to powiedział Sakul "według moich wyobrażeń wyglądasz jak kawal skurwysyna" to nie ma opierdalania się tylko trzeba sobie na to zapracować.

 
lookasDate: Sunday, 2011-03-06, 12:50:03 | Message # 11
Generalissimo
Group: Administrators
Messages: 825
Status: Offline
lol

„Nasza ekipa, jakby się cofnąć wstecz,
niczym AK lałoby dziś swą krew,
za świata grzech, aż po ostatni wdech,
bohaterów jęk, o nasz spokojny sen”
 
BarneyDate: Monday, 2011-03-07, 08:13:41 | Message # 12
Private
Group: Users
Messages: 9
Reproofs: 0%
Status: Offline
Rof_Woof
Widze ze nie przebierasz w slowach...

Mam jeszcze takie dobre pytanie...
Na jakich serwerach pykacie?
WOOD
i co jeszcze

Bo jak wpadlem oblukac jakie serwery pozostaly to glowa mala (malo).

 
Rof_WoofDate: Monday, 2011-03-07, 13:13:08 | Message # 13
Major general
Group: Moderators
Messages: 255
Reproofs: 0%
Status: Offline
To był cytat, więc nie wiem ocb.

F|A NQ <3


 
gonzDate: Thursday, 2011-03-10, 07:01:18 | Message # 14
Major general
Group: Administrators
Messages: 375
Status: Offline
Rof_Woof,
wczoraj bylem na F|A czarna magia jakie zajechane lagi
tam nie idze juz w cale grac



 
lookasDate: Thursday, 2011-03-10, 18:39:55 | Message # 15
Generalissimo
Group: Administrators
Messages: 825
Status: Offline
Ja to juz dawno zauwazylem I nie gram na tym pedalskim servie!

„Nasza ekipa, jakby się cofnąć wstecz,
niczym AK lałoby dziś swą krew,
za świata grzech, aż po ostatni wdech,
bohaterów jęk, o nasz spokojny sen”
 
Forum » General » Others » Barney is back...
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search: