Login form

Search

Tag Board

200

Statistics

Servers Monitor

Armia Krajowa
Thursday, 2024-04-25, 14:31:58
Welcome Guest
Main | Registration | Login | RSS

Komendy CFG - Forum

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: gonz, SAKUL, foo, nocnik  
Forum » General » Article » Komendy CFG (Cvar r_ (grafika))
Komendy CFG
InfernoDate: Tuesday, 2011-01-25, 09:36:47 | Message # 1
Major general
Group: Members
Messages: 262
Reproofs: 0%
Status: Offline
Cz 1.
r_allowExtensions 1 Przełącza wideo umożliwiając korzystanie z rozszerzeń OpenGL
r_ambientScale 0.5 Siła oświetlenia postaci
r_ati_fsaa_samples 1 Komenda dla kart graficznych ATI Radeon
r_ati_truform_normalmode zobacz obok Komenda dla kart graficznych ATI Radeon, domyślnie: GL_PN_TRIANGLES_NORMAL_MODE_LINEAR
r_ati_truform_pointmode zobacz obok Komenda dla kart graficznych ATI Radeon, domyślnie: GL_PN_TRIANGLES_POINT_MODE_LINEAR
r_ati_truform_tess 1 Komenda dla kart graficznych ATI Radeon
r_cacheShaders 1 Włącza buforowanie materiałów (shader'ów)
r_clampToEdge 1 Wysokość mgły
r_clear 0 Czyści każdą klatkę z koloru: 1 = fioletowego, 2 = czarnego,
"r g b" = niestandardowe, 0 = nie czyści
r_colorbits 0 Głębia kolorów, 16/32
r_colorMipLevels 0 Poziomy części kolorow
r_customaspect 1 Proporcje ekranu zdefiniowane ręcznie przez użytkownika
r_customheight 1024 Ustawia wysokość rozdzielczości
r_customwidth 1600 Ustawia szerokość rozdzielczości
r_depthbits 0 Głębokość bitowa bufora głębokości
r_detailtextures 1 Użycie szczegółowych tekstur
r_displayRefresh 0 Częstotliwość odświeżania monitora
r_dlightBacks 1 Wyrównanie jasności dla obszarów ciemniejszych oraz jaśniejszych
r_drawentities 1 Pokazuje rysowanie postaci
r_drawfoliage 1 Pokazuje trawę
r_drawSun 1 Pokazuje Słońce na niebie
r_drawworld 1 Pokazuje render mapy
r_dynamiclight 1 Pokazuje efekt błysków
r_ext_ATI_pntriangles 0 Komenda dla kart graficznych ATI Radeon
r_ext_compiled_vertex_array 1 Pokazuje opracowaną tablicę wierzchołków
r_ext_compressed_textures 1 Pokazuje skompresowane tekstury
r_ext_gamma_control 1 Włącza korektę kontroli jasności otoczenia (gamma)
r_ext_multitexture 1 Włącza multiteksturowanie
r_ext_NV_fog_dist 0 Włącza lub wyłącza elementy konstrukcyjne mgły
r_ext_texture_env_add 1 Włącza dodatek mieszania w multiteksturowaniu
r_ext_texture_filter_anisotropic 0 Włącza lub wyłącza filtrowanie anizotropowe
r_facePlaneCull 1 Nie wyświetla ukrytych stron obiektów
r_fastsky 0 Zamiast specyficznego dla danej mapy nieba, wypełnia tą przestrzeń jednolitym kolorem
r_finish 0 Włącza lub wyłącza synchronizację każdej klatki
r_flares 1 Włącza rozbłyski wybuchów
r_fullscreen 1 Przełącza pomiędzy trybem pełnoekranowym, a okienkowym
r_gamma 1.3 Ustawia poziom jasności rysowanej grafiki
r_glDriver opengl32 Użycie sterownika OpenGL. Gdy mamy problemy z OpenGL, można ustawić na "3dfxvgl"
r_glIgnoreWicked3D 0 Przy użyciu 3dfx ignoruje złe sterowniki 3D
r_highQualityVideo 1 Wysoka jakość filmików
r_ignoreFastPath 0 Włącza lub wyłącza ścieżkę szybkiego wykorzystania sprzętu w multiteksturowaniu
r_ignoreGLErrors 1 Ignoruje błędy OpenGL i próbuje kontynuować renderowanie
r_ignorehwgamma 0 Ignoruje jasność (gammy) w systemie
r_inGameVideo 1 Wyświetla filmiki w limbo menu
r_intensity 1 Określa poziom intensywności
r_lightmap 0 Pokazuje lightmapy bez renderowania tekstur
r_lodbias 0 Jakość renderowania obiektów, otoczenia 0 = wysoki, 1 = średni, 2 = niski, 3 = niestandardowe
r_lodCurveError 250 Określa wysokość spadku krzywych
r_lodscale 5 Określa skalę w celu dostosowania poziomu detali
r_mapoverbrightbits 2 Pojaśnia tekstury (przeciwieństwo r_overBrightBits)

Added (2011-01-24, 21:58:20)
---------------------------------------------
Cz 2.
r_mode 4 Ustawia rozdzielczość ekranu

0 = 320x240
1 = 400x300
2 = 512x384
3 = 640x480
4 = 800x600
5 = 960x720
6 = 1024x768
7 = 1152x864
8 = 1280x1024
9 = 1600x1200
10 = 2048x1536
11 = 856x480 (panoramiczny)
-1 = niestandardowe
r_nocull 0 Włącza lub wyłącza renderowanie ukrytych obiektów
r_nocurves 0 Włącza lub wyłącza renderowanie krzywych
r_normallength 0.5 Wysokość przedmiotów
r_nv_fogdist_mode zobacz obok domyślnie GL_EYE_RADIAL_NV
r_oldMode "" Stary tryb rozdzielczości
r_overBrightBits 0 Pociemnia tekstury (przeciwieństwo r_mapoverbrightbits)
r_picmip 1 Ustawia jakość tekstur, 0 = wysoka, 1 = średnia, 2 = niska, 3 = niestandardowe
r_primitives 0 Określa metody renderowania
r_railCoreWidth 1 Ustawia szerokość szyn w grze (np. w mapie Railgun)
r_railSegmentLength 32 Ustawia wysokość szyn w grze (np. w mapie Railgun)
r_railWidth 16 Ustawia grubość szyn w grze (np. w mapie Railgun)
r_rmse 0.0 Gdy masz stary komputer, możesz ustawić tą wartość na 50 - wzrost kilku FPS
r_roundImagesDown 1 Zaokrąglanie obrazów
r_showmodelbounds 0 Pokazuje granice modeli
r_shownormals 0 Może być używane do wykrywania wallhack'ów podczas oglądania dem
r_showtris 0 Pokazuje wektorów
r_simpleMipMaps 1 Zmienia sposób sporządzania grafiki (wykorzystuje proste mipmapy)
r_singleShader 0 Nieco zwiększa jakość tekstur
r_smp 0 Włącza wykorzystanie wieloprocesorowości
r_stencilbits 0 Głębia kolorów dla tekstur
r_stereo 0 Włącza/wyłącza separację kanałów stereo dla okularów 3D
r_subdivisions 4 Określa szczegóły krzywych
r_swapInterval 0 Włącza synchronizację pionową
r_textureAnisotropy 1.0 Określa poziom filtrowania tekstur anizotropowych
r_texturebits 0 Określa ilość kolorów przeznaczonych na tekstury (32-16)
r_textureMode zobacz obok Ustawia filtrowanie tekstur, dwuliniowe = GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST, trzyliniowe = GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR, domyślnie: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
r_trisColor zobacz obok Ustawia kolor dla r_tris. Użycie: r_triscolor r g b a, domyślnie: "1.0 1.0 1.0 1.0"
r_uifullscreen 0 Hack do usuwania mgły
r_wolffog 1 Włącza mgłę
r_zfar 0 Określa odległość zanikania obiektów
r_znear 3 Określa odległość zanikania obiektów w pobliżu gracza

Added (2011-01-25, 09:36:47)
---------------------------------------------
Artykuł pochodzi ze stronki www.wolfeket.pl

 
Forum » General » Article » Komendy CFG (Cvar r_ (grafika))
  • Page 1 of 1
  • 1
Search: